Saturday, September 12, 2009

di manakan palestin.....

Bismillah..
dulu video aku buat korg ketawa
sekrng aku nk tunjuk video sedih giler kt korg

video

bile ak tengok video ni
ak rase bertuah gile lahir kt msia
cuba korang bayangkan kite kt sini pegang pensil
diorang kat sana dah pegang senapang
kita makan nasi sedap2 kt sini
diorang makan sisa2 je kat sana
keluarga pula hilang entah ke mana

remaja kita kat sini serahkan hidup dan jiwa kepada hiburan melampau
remaja mereka kat sana serahkan nyawa dan jiwa demi ISLAM
tak perlu berbangga dengan diri
andai kita tak punya semangat spt mereka....



video

sama-samalah kita hayati perjuangan suci mereka
serapkan dalam jiwa kita
sedarkan akal kita bahawa
UMAT ISLAM SEDANG DITINDAS
di mana kita yg kononnya penegak panji ISLAM
di mana kita yg kononnya pembela syiar ISLAM
di mana kita yg kononnya khalifah ALLAH
dimana????
sama-sama akudiadankamu fikirkan...

No comments:

Related Posts with Thumbnails