Sunday, October 24, 2010

perfomance budak batch aku...FAMILY DAY 2010

Bismillah..
salam suma...

video

ni la bakat2 tpendam budak2 batch ak..wlpon dr segi angkanya sikit tp besar dr segi bakatnya..congratz la utk korg suma sbb dpt 1st place..아싸..

5.10.2010


Bismillah..

terharu+pilu+sdey+gumbira..plus mcm2 feeling lagi la yg dok bercampuq aduk dlm jiwa blues ak ni.. ya la bila kwn2 susah payah wat seprizz besday party tuk ak..haha,wlpon mereka da tkantoi sket tp ak wat2 x nmpak ja.. hehe kalu nak cerita balik kisah pada hari lahirku itu.. cerita bermula camni .. sehari sebelum jatuhnya tarikh anibesery ak tu,4 oct kwn2 ak ni dah wat psiapan dah..mula2 depa ajak ak pi makan luaq... dlm hati ak dok kata,awat tiba2 laen macam prangai budak2 ni,,x psai2 ajak ak p makan luaq..ak dh dpt detect sket dah..tp tu arr ak wat cool ja..mcm x prasan apa2..haha..trun bas kat tempat nama Sillim nie..depa bwk p ak satu tempat,restoran cina la...dok sat, tu dia mata ak tpandang kotak kek..haha..kantoooiiiii...tapi tu la ak wat2 x nampak sbb depa mcm x bsedia lagi nak ucap kt ak..ak senyum smpai telinga tp dlm hati ak gelak..aduih,,geli hati..apa la mamat sorang ni..org nk wat seprais dy p kantoi awai2..dua 3 minit lepas tu,spt yg ak sangka2,,kedengaran dendangan sora kwn2 ak yg kiut dan macho ni meng'wish' ak..bahagia hati ak...ak x kesah pon yg kantoi2 td sbb bg ak usaha depa nk bagi ak feel sronok masa besday ni mmg ak hargai.. tu lah namanya kawan kan..tq byk2 kgkawanku.. pastu dok mlm tu,depa upload vidio kiut ni kt fb..-vidio last skali-
___________________.....______________________

dok esok ak menjengui kepala kat kelas..ak tgok meja ak dipenuhi oleh belon2 kiut..waduss..siap ada hadiah g atas meja..tima kasih byk2 la wahai kgkwanku..








video
Related Posts with Thumbnails